úterý 25. února 2020

Procházka městem

Opět jsem si udělala čas a prošla se ulicemi našeho města. Potřebovala jsem zvolnit. Sice na mě doma čekalo spousty práce, ale bylo to správné rozhodnutí. Prošla jsem si ulici, kde se ze staré továrny budují nové byty. Zatím to vypadá zajímavě. Ve městě je mnoho podobných projektů, kdy staré, nefunkční stavby přestavěli v nové budovy, které našly nové využití.
Ovšem, na druhou stranu, budují se i nové bytové komplexy na "zelené louce", i když je mnoho prázdných bytů, které chátrají :-(








 Na chvilku se objevil i sníh. Trvalo to jen pár dní.....


 ... a pak už zase jen bláto či sucho.


Také jsem si odskočila na maturitní ples, moc hezký, pěkně jsme se pobavili, krásnou květinu jsem dostala.



mějte krásné dny :-)

2 komentáře:

  1. Danuško, moc tě zdravím a ráda tě tady vidím!
    Ano, občas je skutečně potřeba chvíli něco nemuset a třeba jen tak jít...
    Kytice je nádherná a ty si byla na ples moc hezky učesaná!
    Přeji jen příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko, moc děkuji za komentář. Trochu to tady "flákám", v reálném životě se stále něco děje :-) než sepíšu příspěvek, aby měl hlavu a patu, chvilku to trvá, tak radši vložím příspěvek na IG. Ani si nestačím pohlédnout tvůj blog :-(

      měj se krásně, papa

      Vymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.