sobota 17. června 2017

návštěva ZOO

Po několika letech jsem navštívila zoo. Někdo tvrdí, že je malá, ale na procházku s malým dítětem to akorát stačí.
Návštěvníci mají možnost poznat různé druhy zvířat, cizokrajné i naše, domácí. Zvířátka vůbec nevypadají, že by měla strádat.
Moc se mi líbil babiččin dvoreček, králíkárna a na záhonku rostly kytičky, které se dříve v babiččiných zahrádkách objevovaly.
zaujala mě i prádelna a necky plné kytiček.

V době naší návštěvy bylo ideální počasí na procházky, pěkně jsme si to užili.



























2 komentáře:

  1. Já mám procházky po ZOO moc ráda. A ty malé mám vlastně nejraději. Loni jsem byli na Hluboké a bylo to moc hezké!
    Krásné fotky, Danuško!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.