středa 7. září 2016

Mečíky čili gladioly

Na jaře jsem náhodou našla pytlík gladiol, tak jsem je zasadila do květináče a dlouuuho čekala, co se bude dít. A dělo se a vyrostly, dokonce i vykvetly!! ještě tam jsou 3 stvoly, tak se těším na barvy.

příští rok zkusím znovu.






krásné babí léto.

pátek 9.9.   a už je ve váze


8 komentářů:

  1. Krásné barvy!Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. ano jsou nádherné!!
      pěkný víkend

      Vymazat
  2. Danuško,máš můj obdiv! Mě moc nejdou ani v záhoně, natož v květináči... A ta barva...
    Přeji krásný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji :-) byl to pokus.
      pa Krásné dny :-)

      Vymazat
  3. Nevěřila bych, že lze mečíky i takto pěstovat. Jsou krásné. Připomněla jsi mi, že ty moje jsou stále v zemi na zahradě a měly by jít ven. Jenže stále pršelo a nemohla jsem se tam dostat. Před chvílí vysvitlo sluníčko a já si moc přeju, aby zítra nepršelo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) zkusila jsem to, vyšlo to :-) uvidím, zda se příští rok vyvedou :-)
      podzim, sychravo je i u nás.

      pohodový dny :-)

      Vymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.