neděle 31. července 2016

Balkonová džungle

   Dnes jen fotky z našeho balkonu. Bohužel na chaloupku se nedostanu každý den, abych se mohla starat o kytičky a zeleninu, tak si každý rok z balkonu dělám džungli. Letos obzvlášť. Skoro všechna semínka vzešla, tak jsem sázela rajčata, kde to jen šlo. Pokud stihnou všechny uzrát, tak u nás budou rajčatové hody.









poslední roky jsem si oblíbila begónie, dobře se jim daří na východním okně. Bohužel se mi špatně fotily.






a fuchsinky - vždy jsem kousek stonku ulomila a zasadila do hlíny, všechny se chytly, příští rok jim najdu důstojnější nádobu, aby měly víc místa:-)


letos poprvé jsem nasadila do truhlíků vitálku a opravdu je vitální :-) muškáty nemají šanci

a další kytičky, co mi dělají radost
mečíky v květináči začínají nakvétat

oleandry


a ............
mějte krásný dny :-)

10 komentářů:

  1. Danuško, no páni! Jen zírám! zelenina a těch kytek - begónie mám moc ráda a fuchsie ještě víc, jen se těm mým letos moc nedaří... A žlutý oleandr, ten jsem si kdysi přivezla z jihu a pak chudák zahynul díky pozdě objeveným škůdcům...
    Prostě kdo umí, ten umí! U mě je to spíš pokus - omyl...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,moc děkuju, ale to nějak samo :-) Fuchsie měla ráda moje babička a já jsem jim poslední léta přišla také na chut. Begónie mě učarovaly, ještě musím nastudovat jak na to, aby byly košatější.
      Měj se krásně :-)

      Vymazat
  2. Dani, to je nádhery! Krásně Ti to všechno roste, kvete, zraje :-) ... begónie, fuchsie a vlastně vše máš luxusní :-) Mečíky pěstovat v nádobě by mě nenapadlo, ale vypadají dobře ... Pěkné letní dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, letos jsme mile překvapena, jak se všemu daří. Zůstaly mě doma pár cibulí mečíků, tak jsem to zkusila a ony snad i vykvetou všechny.
      Měj se krásně :-)

      Vymazat
  3. Jů.těm se daří!Krásné to máš.Hezký večer Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Danuš,ta tvá balkónová džungle se mi moc líbí.Je to pastva pro oko.Taky si nedovedu představit mít balkon a nic na něm nepěstovat,jak to vidím všude kolem.Pro někoho je to jen odkladiště na harampádí,pro jiného místo,kam se vůbec nechodí.
    Takhle je to moc pěkné!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, díky. Letos jsem to trochu přehnala, ale těšíí mě to :-)
      Pěkný večer :-)

      Vymazat
  5. Pěkná džungle Danuš, balkon krásně kvete a plodí:-)

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.