úterý 9. prosince 2014

Konečně ...

.... po několika zatažených dnech dnes svítilo sluníčko!!! Sice přes noc mrzlo, ráno byla všude námraza, ale konečně světlo!!!  A já jsem měla zrovna volný den.

   Tak, co s tím udělám??? Co myslíte, žádné válení a lenošení, ale hajdy do práce. Nejdříve jsem si říkala, že vyrazím pokoupit dárky, ale nakonec jsem zůstala doma a pustila se do pečení.
Nachystala jsem si potřebné suroviny, šlo to pěkně. Upekla jsem 3 druhy cukroví, zítra Terezka pospojuje marmeládou a uložíme.  Ještě se chystám na další druhy, ale asi až o víkendu.

 Mezi pečením jsem vynesla peřiny na mrazík, to se bude spinkat, vyprala prádlo, odmrazila a vyčistila mrazák, pověsila světýlka. Všechno mi šlo pěkně od ruky.

Přestože venku zima, mráz, doma nám krásně kvete ibišek, už ani nepočítám kolik květů měl.


 A jak postupuji s pletením? Došla mi pletací příze, i v obchodě jim došla. Tak čekám  a začala jsem druhým výtvorem, snad některý svetřík dokončím  :-)

A zítra zase do práce.

Přeji vám pohodový týden :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

srdečně děkuji za milé komentáře.