neděle 30. listopadu 2014

Slavící víkend

           Tento příspěvek není poctou Českého Slavíka (ten už několik let nesleduju .-) ), ale fajn setkáním.

  Víkend byl fajn. Pátek byl sice hektický, večer jsem byla ráda, že sedím, ale sobota mi to vynahradila. Po dlouhé době se sešla celá moje rodina a zpříjemnili jsme si celý den. Trochu jsme slavili, takže jsme jedli, pili, hodovali :-)  Od svých milovaných jsem dostala moc pěkné dárky a nádherné květiny :-)



mám úžasné děti!!!!

za darované penízky jsem si koupila svítící domeček, kamarádka mi přenechala body z karty,tak jsem ho měla o něco levnější. Zatím nemá svoje místo, ale později nějaké najdu.
  Stihla jsem i nachystat sdventní svícen, první svíčka je už zapálena.

Konečně jsem se dokopala i k nějaké tvorbě. Starší dcera bude mít brzy svátek, přemýšlela jsem o dárku. S partnerem si koupili stůl a židle, tak mě napadlo, že jim ušiju podsedáky. Nejsem žádná švadlena, tak jsem se při šití několikrát zapotila, nakonec zbylo i na malý ubrus. S výsledkem jsem spokojená. Bohužel je špatné světlo, tak fotky nic moc.






Na závěr vám popřeji příjemný první adventní večer a  pohodový pracovní týden :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

srdečně děkuji za milé komentáře.