neděle 2. listopadu 2014

Na chaloupce

V sobotu jsme se sbalily a vyrazily. Potřebovala jsem nasázet česnek a pomalu se rozloučit před zazimováním.
Na zahrádce dokvétají poslední kytičky, listí se vybarvilo do zemitých odstínů a postupně opadává. Natrhala jsem na sušení trochu šípku, ořezala libeček na mražení, na hrobech mých milovaných zapálila svíčku a s nostalgií se vrátila zpátky do města. 
Už se těším na jaro!!!

smrček nyní -12cm semenáček si dcera kdysi přinesla ze školky :-)
hortenzie ???? na šeříku

i králíčci se připravují na stěhování do města

Pomalu se smiřuji s kratšími dny, ta brzká tma večer mě hodně překvapila, tak jsem vytáhla jehlice, našla pěkný vzoreček a po večerech štrykuju. Po náročném dnu mě to náramně uklidňuje.
Pokud to jednou dopletu, tak se pochlubím :-)

Děvčata na jedné diskusi přispěly inspirací na papírové domečky, tak vystřihuju, je to pěkná piplačka, zatím mám jeden, ještě dva mě čekají vystříhat.







Žádné komentáře:

Okomentovat

srdečně děkuji za milé komentáře.