neděle 1. června 2014

Supr víkend :-)

 Dnes odpoledne jsem se vrátila z chaloupky. V pátek jsem napekla chuťovky, kuře a nádivku a 
v sobotu jsme vyrazily. Už jsem se moc těšila, že přijdu na jiné myšlenky, poslední dny byly dost náročné.

Počasí mělo být příznivé, záhonky volaly po zásahu :-D  Nefotila jsem tu džungli, co nás čekala, záda i kolena dostala zabrat, chodili jsme zkroucení jako paragraf :-D

Lilie už mají plno poupat, ...
mařinka se chytá všude,...
záhonky částečně vyčištěné, ...
tato kytička mi učarovala.
snědek okoličnatý

Navečer jsme chtěli posedět venku, ale je ještě zima, tak jsme si připravili svařák a tešili se do postele. Usnuli jsme pozdě večer s vidinou dalšího dne ohnuté k zemi. Ale většinu jsme vyčistili a plevel může začít růst nanovo. Naštěstí se u nás neobjevují plži, ale mandelince bramborové už začínají žně.

časný ranní záběr
Nachystala jsem bylinky na sušení a s dobrým pocitem odjížděla zpátky domů. Už se těším na příští víkend, až budeme pokračovat :-D

osázené koryto
pivoňkové políčko :-D
oblíbené srdíčko - vzpomínka na babičku (thujky přijdou časem vykopat)

Ještě mám spoustu fotek, ale ty až příště.

Jsem unavená, cítím každý sval na nohou a zádech,ale jsem spokojená :-D

Přeji pohodový následující pracovní týden.

Dětičkám krásný svátek!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

srdečně děkuji za milé komentáře.