pátek 22. listopadu 2013

Sobotní výlet v Praze

Minulou sobotu jsem si udělala výlet do Prahy. Brzy ráno (ještě za tmy) jsem nasedla do vlaku, který mě bez přestupů dopravil až do velkoměsta. Velmi jsem se obávala počasí, neboť v týdnu bylo škaredě, zima, inverze. Ale počasí nám přálo, celý den svítilo sluníčko. V Praze jsem se setkala se svými zlatíčky, která přivedla svá zlatíčka. Prošli jsme si farmářský trh na Náplavce, prošli si okolí Vltavy, pořádně se najedli v restauraci Kozlovna, navštívili obchůdky a krásně se užili. Odpoledne jsme se rozloučili a já s vypětím posledních sil usedla do vlaku, směřující domů.

Byl to krásně prožitý den !!!!







 Mějte příjemný před adventní týden!!

7 komentářů:

  1. 'Daninko, Praha je krásná! Nádherné počasí vám vyšlo. Krásné dny. Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bublinko, díky. Výlet se mi vydařil se vším všudy. Měj krásný den :-)

      Vymazat
  2. Dani, pěkné fotky! A určitě moc hezký výlet :-) Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, díky. Výlet byl super. Přeji ti krásný týden. :-)

      Vymazat
  3. Praha je prostě Praha, viď, Danuško!
    Moc tě zdravím,pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky :-) Pro občasného návštěvníka je Praha opravdu nádherná.
      Pa :-) .

      Vymazat
  4. Naprosto supr výlet Danuš:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.