pátek 7. června 2013

Sluníčkový pátek

Po dlouhých, deštivých dnech dneska konečně vykouklo sluníčko.  Sice nadáváme, že je všude mokro a neustále prší, ale vracíme se do suchých, hřejivých domovů. Chudáci, co mají doma vodu a bahno.
Ze skříní vytahuji kostlivce, mám spoustu polotovarů, které se snažím dokončit. Dcerkám jsem ušila polštářky z patchworkové látky, některá srdíčka jsem ručně obšila, ale není to vidět. Až se mi obě vrátí domů, tak to pro ně bude překvapení :-)



Takto nám večer zasvítilo sluníčko.





Koupila jsem si malou růžičku, tak nám dělá radost.

..... a papriky kvetou jako o závod, bude sklizeň, už je tam jedna paprička



kytička šnytlíku


Přeji klidné a slunečné dny, i když předpověď hlásí opět déšť.

10 komentářů:

  1. Dani máš to doma moc hezké a těším se, že ochutnám tvoje papričky.:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou hezounké Danuš:-)
    Papriky jsou moc pěkně rostlé, to ty moje jsou chcípáčci a ještě jim něco ožírá listy :-((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, díky. Papriky mám doma za oknem, tak si je hýčkám :-)

      Vymazat
  3. Dani polštářky jsou úžasné a krásně ti to doma roste,kvete.Měj pěknou neděli a celý nový týden.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Danuško, rostlinám se u tebe fakt daří a jsem úplně pryč z těch polštářků! Ty jsou fakt parádní!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moooc děkuji :-)sice představa byla jiná, ale vcelku se povedly.
      Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Dani, máš to doma nádherný, ukaž víc ;) Protože je co ;-) A ta Tvoje "botanická", to je fantazie. A polštářky, jsou úúžasný! Krásná práce z krásné látky ;-)

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.