neděle 30. června 2013

Jak nám to roste.

  Zítra začínají prázdniny, tak doufám, že bude krásně. Letošní počasí je zvláštní, ale nic s tím nenaděláme. Teď budu mít více času, tak už mám seznam, co všechno bych potřebovala udělat. Pomalu odškrtávám.
   Na jaře jsem nasela papriky a rajčata. Vyrostly pěkné rostlinky, papriky jsem nechala raději za oknem, daří se jim a pěkně plodí. Dnes jsem první papriky ochutnala, bohužel rajčata jsou ještě zelená. Udělala jsem k obědu zapečený baklažán se zeleninou.










 Z nasbíraných jahod jsem udělala marmelády, ještě vyrobit cedulky.





něco málo z balkonu, bohužel zatím nakvétá










Přeju vám pohodové léto :-)

14 komentářů:

  1. Danuško krásně ti to roste,zelená.Nádhera!Přeji hezké klidné a pohodové léto.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všru, moc děkuji. Pěkné léto i Tobě :-)

      Vymazat
  2. Pěkně ti to roste, jak zelenina tak kytičky :-) Moc hezké fotky! Hezký den. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, moc děkuji a přeji Ti pěkné léto :-)

      Vymazat
  3. Pááni, taková úroda paprik a rajčat na terase... na pohled krásná zahrádečka:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, díky moc. Přeji léto, jak má být :-)

      Vymazat
  4. Danuško, ty jsi tedy pěstitelka. Ty papriky jsou super. Já jsem na svoje zvědavá jestli letos vůbec budou. Teprve mi pokvetou. Jinak máš moc hezký balkon.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, díky za pochvalu:-) se červenám. Měj se krásně :-)

      Vymazat
  5. Téda, já to všechno tak obdivuju. Chtěla bych být taky taková úžasná zahradnice, ale pořád se ještě učím. Děkuju az překrásnou a zelení vonící inspiraci. ;-)♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, díky moc :-), bohužel nemám poblíž zahrádku, tak se snažím doma a na balkoně. Také se stále učím.
      Přeji krásné léto :-)

      Vymazat
  6. Mňam, mňam, mňam! Dani, děláš mi chutě! Příště, prosím, raději obrázky nějakého tvořeníčka :-D
    Zahrádku máš náram, náram, zahrádku máš náramnou!:-)
    Tak ať se ti daří, slunce svítí a úroda je stále bohatá!
    evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko,to je milý koment, díky :-) Nyní se mi nechce nic tvořit, ale budu mít spousty volného času, tak se do něčeho pustím.
      Pěkné léto:-)

      Vymazat
  7. Danuško, přeji ti pohodové a odpočinkové prázdniny. Roste ti všechno parádně a lilku jsem si teď uživala na dovolené - na grilu, s olivovým olejem, česnekem a tymiánem :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.