čtvrtek 2. května 2013

Svátek práce

 První květnový den jsme oslavili podle tradice - prací. Před 14 dny bylo v lese mokro, místy sníh a zmrzlá půda, ale včera se již daly bez problému sázet stromečky. Nasázeli jsme asi 500 malých smrčků, abychom v následujících x letech měli o práci postaráno :-)
před sázením








a je hotovo



Navečer, celí unavení, jsme se zastavili u známého, je to fořt a sokolník, provedl nás svým hospodářstvím. Má velký přehled skoro o všem, moc hezky se poslouchal, ale my jsme, bohužel,  spěchali domů. Doufám, že se tam brzy vrátíme.










Mějte se krásně :-) já jdu uklidit truhlíky domů, aby mi nenachladly :-)





10 komentářů:

  1. Jéje, 500 stromků, takovou makačku si ani představit neumím:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli jsme 4, záda bolí ještě dneska, ale je to dobrý pocit :-)

      Vymazat
  2. Dani, to je krásná a záslužná práce, máte můj obdiv ;-) A dravečci, to je krásný, ale hlavně ten krkavec, to je náádhera! Já je vídám u nás na chatě jen za letu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,díky. Je to pěkná dřina, ale když nám naši předci předali takové bohatství, tak v tom chceme dál pokračovat :-). Krkavce jsem viděla poprvé, jsou prý dost nebezpeční.
      Měj se krásně :-)

      Vymazat
  3. Stromky jsem sázela jen jednou a nebylo to žádná "zívačka", pořádně jste si mákli, Dani.
    Fotky jsou nádherné, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, je to tak.
      Měj se krásně :-)

      Vymazat
  4. Dani, tedy klobouk dolů. Pěkně jste si mákli. Dravci jsou nádherní. Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, díky, zítra jedeme nanovo :-)
      Měj se krásně

      Vymazat
  5. Dani obdivuji!500stromků pořádná fuška!Krásný zbytek týdne:-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, to je, ale je to naše povinnost a stromečky mohou vesele růst.
      Krásný den :-)

      Vymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.