neděle 3. března 2013

Všehochuť

Nejhorší je pro mne vymyslet nadpis, obzvlášť u dnešního příspěvku.

   
    Do okna nám svítí sluníčko, ale z venku slyším, jak lidé škrábou okna aut. Já jsem se probudila brzy, ale z postele nevstávám. S noťasem na klíně vyřizuji různé maily, dopisy a mimo to i  příspěvek na blog.
   V poslední době jsem nepřispívala,neměla jsem tu správnou náladu na sepisování příspěvku, ale vaše blogy jsem sledovala poctivě.
   Sice jsem nepřispívala, ale jinak jsem se neflákala, poctivě zkouším háčkování. Dlouho mě lákalo filetové háčkování, tak jsem to zkusila a zde je výsledek. Je to jenom na zkoušku,příště musím (asi) víc utahovat.
Moje milá kamarádka mě podarovala krásnými výšivkami, tak jsem ušila (podle inspirace jiné kamarádky) pytlíky.

 Vrhla jsem se do pletení čepiček pro malinký miminka, zatím jich má jen pár, ale jsou roztomilé.



Mamka sháněla bílý ubrus, tak mě napadlo, že zužitkuji svůj, který jsem moc nepoužívala, obháčkovala a radost byla veliká.


Výsledky mých ručních prací nejsou úplně bezchybné, ale mám z nich velkou radost, že jsem to vůbec dokázala.



Ještě mám spousty plánů, co všechno vytvořím, ale potřebovala bych delší den anebo 2 roky prázdnin, i když to je dost dlouho stačil by týden prázdnin každý měsíc.

Už se také chystám na jaro, vybírám kytičky, seju semínka.
Moc se těším.

Mějte krásný dny :-)

8 komentářů:

  1. Danuško, kreásně tvoříš. Ty pytlíky se ti podařilo. paráda a ty čepičky pro miminka. Jsi šikula. Krásnou neděli. Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Dani, máš to moc krásné o chybách nemůže být ani řeč! Moc se mi líbí ten obháčkovaný ubrus! Hezký den. Majunka

    OdpovědětVymazat
  3. To by se mi taky líbilo, vzít si do postele noťas:-)))
    Krásné tvoření!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Danuško, skromnost stranou - háčkování ti jde jedna báseň a pytlíky s výšivkami jsou kouzelné!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helí, jj, kdyby si to viděla zblízka!! Díky moc :-)

      Vymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.