pátek 5. října 2012

Všechno nejlepší..

... Terezko k dnešním 20.narozeninám.
 Je to nedávno, co jsme si ji přivezli z porodnice, najednou už je z ní studentka. Upekla jsem dort (poprvé), mohl vypadat líp, ale snad jí udělá radost. Nastoupila na VŠ a špatně to neseme obě, dnes večer přijede, jupííí.
VÁNOCE 1992

14 komentářů:

  1. Terezce přeji vše nejlepší k jejím krásným narozeninám!Dort se povedl!Užijte si společné chvíle.Krásný den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, díky, přání vyřídím :-)

      Vymazat
  2. PŘEJI ŠTĚSTÍČKO A ZDRAVÍČKO K NAROZENINÁM.
    UŽIJTE SI VŠECHNY PODZIMNÍ DNY.
    DORTÍK JE KOUZELNÝ. MOC KRÁSNÝ - OD MAMINKY.
    OHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdi, díky a přání vyřídím :-)

      Vymazat
  3. Dani, Terezce všechno nejlepší. Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijko, díky a přání vyřídím. Už mám dečku uháčkovanou, jde to super :-)

      Vymazat
  4. Dortík je nádherný! A já usměvavé Terezce přeji jen to nejlepší, zdravíčko štěstíčko a aby jí vydržel její kouzelný úsměv ;-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, přání vyřídím, Terka bude ráda. Díky

      Vymazat
  5. Danuško, nejdřív posílám velikou gratulaci Terince k narozeninám! Té mé je 22, taky jezdí domů už jen na návštěvu a když se tu a tam vypraví do světa (třeba na půl roku)...co mám tobě povídat! Neboj, překonáte to, holky prostě vykročily do světa a tak to má být!
    Ať se tobě i jí všechno daří! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc díky za gratulaci a soucítění. Už je líp.
      Pa

      Vymazat
  6. Milá Danuško, zastav se u mě na blogu, mám tam pro tebe překvapení. Rija

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.