čtvrtek 25. října 2012

Stále se učím a zkouším .....

  Dnes mám dovolenou, tak rychle uklidit balkon. Venku je zima, průběžně se chodím domu ohřívat. Uvařila jsem si polévku z medvědího česneku a přerovnala košík s háčkováním. Mám toho hoooodně naplánovaného, co se chci všechno naučit, ale jde to pomalu.







6 komentářů:

  1. Ahoj Dani,
    píšeš, že to jde pomalu, ale výsledek je nádherný :-) Krásné háčkování a ten malý medvídek je moc pěkný :-) Hezký večer. Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Dani krása, jsi šikovná! A polévka vypadá dobře, jak chutná? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky. Polévka je jemná, krémová a ten česnek v ní ani není cítit. Ještě víc mi chutnala studená.
      :-)

      Vymazat
  3. Danuško, jen se hezky pochval, háčkuješ jako profík!
    A ta polévka vypadá moooc dobře!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helí, moc děkuji za pochvalu, do profíka mám ještě daleko, ale snažím se.
      Měj se fajn

      Vymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.