úterý 30. října 2012

Poslední říjnový víkend

Celý týden jsem se těšila na víkend, v předpovědi počasí hlásili sníh, tak jsem se tomu jen smála, že to určitě nevyjde. Smát jsem se přestala, když jsme v sobotu na chalupu dojely a začal padat sníh. Větší překvapení bylo v neděli!!! K autu jsme se nemohly dostat. Naštěstí to do našeho odjezdu na silnicích roztálo a domů jsme dojely v pořádku. Nejlépe bylo ve světnici za oknem, dříví praskalo a nám bylo teplíčko. Příroda vypadala dost zajímavě, stromy s barevným listím dostaly sněhovou čepici. Růžička se choulila pod náporem sněhu. Kačenkám na rybníku se líbilo.



 Už máte zimní pneu? My odedneška, proto jsem se tak bála cesty :-)





5 komentářů:

  1. No, dneska jsem slyšela, že se takový extrém děje jednou za 10 let. Snad máme na dlouho vybráno...
    Po cestě z Itálie jsme jeli zasněženou Evropou, silnice byly naštěstí sjízdné bez problémů.
    Hezký večer, Dani!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné zimní fotky... u nás to vypadalo stejně... a pak už zas nic:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Dani, pokud by Ti nevadilo zůčastnit se ankety co teď koluje, mrkni ke mě na blog :-) Hezký zbytek víkendu. Marie

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.