neděle 14. října 2012

Andělské zvonění

Často vzpomínám, jak jsme u babičky zapalovaly svíčky a pozorovaly mihotání světla, s napětím jsme čekaly, kdy stromeček začne cinkat. Babička nám připravila čaj nebo kakaíčko a cukroví, my seděly u stolu a radovaly se. Bohužel babička už není, cinkající stromeček má sestra, já jsem sháněla andělské zvonění pro nás. V nabídkách byly napodobeniny stromečku, který se nám vůbec nelíbil. Na Aukru jsou ceny moc vysoké. Letos jsem náhodou objevila českého výrobce cinkajícího stromečku http://www.zvonicistromek.cz/  Šikovní lidé se pustili do výroby podle starých návrhů, všechno je českého původu, z českého materiálu, mnoho součástí je děláno ručně a v chráněných dílnách zaměstnávající osoby s tělesným postižením. Objednávám a myslím, že nás bude víc a to je dobře. Ať žijí odvážlivý šikulkové.


 

8 komentářů:

  1. Danuško, to budou letos krásné svátky. My jsme ho dostali s bráchou jako děti a každý rok na vánoce spotřebovali všechny svíčky co maminka koupila. Když jsem se vdala byla to první věc, kterou jsem kupovala na první vánoce. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc se na něj těším. měj se krásně.

      Vymazat
  2. Danuško, jedna moje kamarádka ho taky hrozně shání, ty vzpomínky z dětství, viď... Moc děkuji za typ, hned ho přepošlu. Smekám před každým, kdo vymyslí program pro chráněnou dílnu.
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to jsem ráda, že jsem pomohla :-). už se těším, až nám bude cinkat. Moc jim fandím, doufám, že jim podnikání vydrží dlouho. papa .-)

      Vymazat
  3. děkuju moc za tip.

    Mikuláš by mohl jeden přinést :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, není zač, také to musíme nějak porychtovat :-) Krásné dny

      Vymazat
  4. Ahoj Dani, moc Ti děkuji za odkaz. Sháním ho už dlouho. V zoufalství a s nadějí v očích jsem koupila to čínské... po třech dnech letělo do popelnice. A tak se tohle určitě objednám. Doufám, že se bude dětem líbit stejně jako mě.
    Hezký nový týden
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, to jsem ráda, také se rěšíme :-)
    Pěkné dny :-)

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.