neděle 9. září 2012

Prostřeno VIP

  Na televizi moc nekoukám,ale co pravidelně sleduji, je VIP Prostřeno. O někteřích hercích jsme změnila názor, např. mile mě překvapila Anife nebo Ivan Vyskočil, ale velmi překvapená jsem byla z Oldřicha Navrátila, kterého jsem jako herce neměla ráda. Samozřejmě i naopak - u některých pro mne sympatických osob, jsem se nestačila divit. Raději je nebudu jmenovat.
  Největší ohlas u mne měl týden, kdy vařila Patrasová, Nálepková, Žehrová a Kudláčková - u většiny pěkné bydlení i zajímavé recepty, které jsem si uložila. Hovězí líčka od Dády Patrasové jsem už několikrát zkousila s trochou obměny a měly úspěch. Nebo týden, kdy vařila Pilarová, Šulcová, Vítek, Vano. Ale úplně nejvíc mne dostalo vaření Ivy Hütnerové http://play.iprima.cz/all/278140/all  - vaření, servírování, zahrada, prostřený stůl (krásný ubrus). Tam je opravdu ráj na zemi.















2 komentáře:

  1. Danuško, díky za typ. Teď jsem se mrkla jen tak rychle, bez zvuku, chce to důkladnější prozkoumání...Už jsem se dlouho nedívala, někdy to je fakt zajímavá podívaná!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Dani, pořad Prostřeno sleduji pouze výjimečně, třeba, když mě někdo upozorní na zajímavé bydlení hostitele. Ale když jsem viděla v upoutávce, že bude vařit Iva Huttnerová, zapsala jsem si to i do diáře, abych na to nezapomněla. Mám její zahradu moc ráda a tenhle díl byl opravdu pastva pro oči.
    Hezké dny
    Jana

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.