pátek 31. srpna 2012

tam, kde to máme rádi

Po prázdninách jsem nastoupila do práce, ale na dnešek mi vyšel volný den, tak jsem se pustila do většího úklidu. Je to moje úchylka, pořád něco stěhuji a vyměňuji. Škoda, že nemáme domeček, tam bych se vyřádila a možná že by mě to přešlo :-))
Také jsem zkusila kečup z červené řepy. Nejsou v něm žádná rajčata ani protlak, ale chutná dobře. Uvidíme, co na to řeknou ostatní.











Mějte krásně, školáčkům přeji šťastné vykročení do nového školního roku :-)

4 komentáře:

  1. Danuško, je vidět, že máš po prázdninách spoustu energie :o) Moc hezké fotky, je u vás hezky.
    Přeji hezký večer a hlavně pohodový školní rok!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji za milý komentář :-) Pa

      Vymazat
  2. tak kečup z červené řepy neznám....
    Ajka

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.