pondělí 13. srpna 2012

Háčkovací snažení

  Letos nezavařuji, protože máme ještě zásoby z minulého roku, jen suším bylinky a houby. Proto se můžu věnovat háčkování, které mě dost chytlo. Na to mě přivedla kamarádka Eva, netušila jsem, že by mě to táák bavilo. Zatím jsem háčkovala pořád stejný čtvereček a už jsem potřebovala změnu, tak jsem se pustila do dalších vzorečků. Ještě musím zapracovat na chybách, občas se tam objeví. Dokážu již háčkovat podle značek, dříve jsem to musela mít všechno popsané.

Přeji vám krásný zbytek prázdnin :-)




8 komentářů:

  1. Dani, ty tedy jedeš. Jsi jak včelička. Já teď nachvíli háček odložila a vytáhla stroj, snad z něj vypadne něco k dívání. Měj se hezky a těším se na další háčkování. Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijko, díky, to je možná poslední háčkování. Ve školním roce tolik času nebude.
      měj se krásně :-)

      Vymazat
  2. Danuško, háčkování ti jde skvěle od ruky, šikulka. Přeji hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Dani,
    krásné háčkování a moc pěkně sladěné barvičky.
    Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé a já jsem pyšná majitelka té krásné soupravy :-) Děkuji ♥

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.