neděle 22. července 2012

Dárky a tvoření

 V nedávné době jsem sháněla dárek dceři k narozeninám, mimo jiné si přála kosmetickou etui. Ani jsem nehledala v obchodech, ale požádala jsem svoji milou přítelkyni Pavlínku (Juksu), která mě ochotně ušila taštičku z nádherných látek. Dárek se samozřejmě moc líbil.








Dlouho jsem toužila po výrobcích Metudky , tak jsem si u ní objednala věšáčky, zatím mají provizorní místo.Ale už mám seznam dalších výrobků, co by se mi hodily.

















 Velkou radost nám udělal dárek od mé milé přítelkyně Alenky, která mě již ušila spousty andělek, hajánků, skřítků a také praktickou tašku, kterou mi záviděla i mladší dcerka. Když jsem se Alence o tom zmínila, tak Terezce ušila taktéž krásnou kabelu. 




Moc vám, děvčata, děkuji, jste šikulky.


I já jsem malinko tvořila, našla jsem korálky, tak jsem obšila jedno srdíčko, které jsem dostala na některém ze srazu milých kamarádek. Jiné srdíčko jsem obháčkovala.

4 komentáře:

  1. Danuško, samé krásné kousky! Jsou to prostě holky šikovné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. DANUŠKO, KRÁSNÉ DÁRKY A VÝTVORY.
    ŠIKOVNÉ RUČIČKY SE POZNAJÍ.
    DĚKUJI ZA TVOU NÁVŠTĚVU NA MÉM BLOGU.
    MĚJ PŘÍJEMNÝ VÍKEND A HEZKÉ LETNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.