neděle 10. června 2012

Čtverečkománie

  V mých háčkovacích začátcích jsem si velmi oblíbila čtvereček, který neustále opakuji. On je to totiž jediný čtvereček, který umím. Zpracovávám zbytky vln, co máme doma, tak třeba se dostane i na jiné čtverečky. Láká mě háčkovaná deka, ale to by bylo na dlouho. Tento polštářek je oboustranný. Ještě pořád se mi nedaří sháčkovat dvě barvy tak, aby to nebylo vidět.




 Počasí nic moc, ale aspoň některé kytičky nám dělají radost.

 

10 komentářů:

  1. Polštářky se moc povedli:-)Také mám oblíbený ten svůj naučený čtvereček a do jiného se mi moc nechce a tak používám zatím jen ten jeden:-)
    Krásnou neděli přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, díky za pochvalu.
      Pěkný den

      Vymazat
  2. Danuško, krásný polštářek jsi udělala. Já nad čtverečkem taky přemýšlím a o dece jakbysmet. Jenže u mě by to bylo celoživotní dílo, takže bych si ji vůbec neužila. Přeji krásnou neděli Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijko, díky. Deka mě láká, ale ta je na dlouho a já nemám takovou výdrž.
      měj se pěkně.

      Vymazat
  3. Dani polštářek se povedl,a tento čtvereček je taky můj oblíbený,už jsem z něj udělala dva polštáře,jen rozdala a vždy zapomněla vyfotit.Kytičky máš taky moc hezký.A děkuji za návštěvy u mne.Měj se krásně.Monis

    OdpovědětVymazat
  4. Danuško, polštářek je parádní, moc se mi líbí!
    Máš krásné kytičky, hlavně ten ibišek, nádherný květ.
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. Ibišek kvete pravidelně již několik let, přestože je to malý kmínek.
      měj se pěkně :-)

      Vymazat
  5. Ahoj Danu,
    tak tedy!! Jestli je tohle Tvůj první čtvereček, kterým jsi začala, tak klobouk dolů, určitě nepatří k těm jednodušším!!!
    Jsi šikulka!!!
    A krásně Ti to kvete!!!
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarko, chvály od Tebe si cením :-),
      ale ještě je co zlepšovat, hlavně navazování jiné barvy.
      Díky a moc
      :-)

      Vymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.