neděle 6. května 2012

Ocenění

Od milé kamarádky Rijky jsem dostala ocenění, za které velmi děkuju.


Co bych o sobě napsala:
- miluji svoji rodinu
- mám ráda čokoládu, kávu s mlékem
- ráda cestuji, zejména po naší vlasti
- poslední dobou mě pohltilo háčkování, tak se učím
- letos jsem dostala na starost osázet zahradu na chalupě, tak se činím
- mám mnoho přání, jedno z nich je - vidět svět z koňského sedla, tak mi to třeba někdy mladší dcera umožní
 - žiji tak, abych neubllížila ostatním

A nyní mám ocenit 15 blogů, ale já ho posílám  virtuálně vám všem, které navštívíte můj blog, popř. zanecháte milý komentář.


4 komentáře:

  1. Danuško, gratuluji k ocenění. Krásné vyznání!
    Přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. http://srdecnizalezitost.blogspot.com/9. května 2012 9:55

    Danuško milá, máš moc pěkný blog a já jsem Tě náhodou objevila.Doufám, že se srazík vydařil a my se snad taky někde potkáme. Zdraví Iva K.

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.