úterý 24. dubna 2012

No konečně!!

Toto jsem si řekla dneska ráno, když jsem zapošívala poslední nitku. Před pár měsíci, na popud jedné mé kamarádky, jsem se pustila do háčkování, které jsem u ostatních obdivovala. Nikdy jsem si nemyslela, že něco háčkovaného vytvořím. Při zkoušení čtverečků jsem chtěla spotřebovat klubka vln, která mi zbyla po pletení. A vznikly tyto polštářky. Prosím, nezkoumat chyby, už i já je najdu!!!! Ale mám z nich velkou radost. Co mi to dalo kroucení a párání, než to trochu vypadalo. Ze zbytků povlečení jsem ušila polštářky, k nimž jsem čtverečky přiháčkovala. Dobrá recyklace.




 




20 komentářů:

  1. Dani, ty jsou parádní. Dílo se ti krásně podařilo. Šikula. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Dani, jsou krásný a ta barevná kombinace se mi moc líbí. Jsi šikovná.
    Hezké odpoledne
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuju, šak mi to dalo práce :-)
      Pěkný den

      Vymazat
  3. Daninko, je to nádherné, miluji kombinaci vínové a bílé či smetanové! Jsi moc šikovná. Přijedu k tobě do učení :)). Krásné dny. Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko milá, já se toho eště musím spoustu učit. Díky a opatruj se. :-)

      Vymazat
  4. Danuško, nechce se mi věřit, že to jsou prvotiny! Krásně sladěné barvičky i vzorky! Fakt paráda!
    Měj se hezky a háčku zdar!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helí,díky za pochvalu, opravdu první můj výtvor (s mnoha chybama). Vždyť si mojí velkou inspirací!!!
      Měj se pěkně!!!

      Vymazat
  5. Ahoj, polštářky se ti moc povedly, opravdu krásné :-) A taky se mi moc líbí kombinace barev. Pěkný den. Marie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majunko, díky moc za pochvalu. Papa

      Vymazat
  6. Ahoj Dani, mrkni ke mě na blog máš tam ocenění. krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  7. Danuško když to tak porovnávám,tak jsme na tom stejně jako Ty taky mne to háčkování tak učarovalo,jenom by chtěla sedět a háčkovat, samozřejmě to nejde,ale s Tebou se nemohu srovnávat máš moc pěkné věcičky hlavně se mi líbí krásné červenobílé polštářky.Moc Ti budu fandit, a budu si přát, aby se nám oběma dařilo.Luďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luďko,díky. Háčkování mě opravdu chytlo, toto jsem zkoušela na zbytcích vln, co jsem doma našla. Fotka chyby schová (je jich tam dost).Mám radost, že jsem se do toho pustila, ale ještě se mám hodně co učit. Tak at se Ti daří a někdy se pochlub. Pa

      Vymazat
  8. Polštáře jsou úžasný!Krásný den:-)

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.