neděle 4. března 2012

Pokračuji ....

Na jedné diskusi kamarádka začala háčkovat a tak mě nakazila svým nadšením, že jsem vyhrabala klubko vlny a háček a zkoušela to také. Začaly jsme háčkovanou podložkou pod hrnek Ještě se nevyznám ve značkách, proto jiná šikovná kamarádka poskytla psaný popis. Už jsem si docela zapamatovala, jak se co háčkuje. No co vám mám povídat, snad každou řadu jsem musela několikrát párat, nakonec z toho vznikla pidipodložka, protože jsem vynechala řadu. No nic, pěkně jsem to zakamuflovala.

Do dalších koleček jsem se už pouštět nechtěla, tak jsem objevila popis na čtvereček. Zde byl pouze popis ve značkách, naštěstí se značky dost opakují. Vznikl čtvereček, na kterém sama vidím spoustu chyb, ale snad další už budou lepší a lepší. Jen aby mě to dlouho bavilo, po víkendu opět do práce a přes týden toho času na háčkování moc nebude.




Přeji úspěšný následující týden!!

8 komentářů:

  1. Danuško, vítám tě do háčkovacího klubu! A jde ti to parádně, nic nevzdávej!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helí, díky za podporu, vždyt u Tebe se pokaždé kochám krásnými výrobky, Tebe nikdy nedohoním. Měj se pěkně.

      Vymazat
  2. Vidíš..z tebe aspoň něco padá, ale z kamarádky jen nadšení :-D :-D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nepovídej, za chvilku budeš mít plno motivů. Kdoví, jak mě to dlouho bude bavit.

      Vymazat
  3. Je nádherný. Taky to chci někdy zkusit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko, zkus to, já jsem to odkládala dobu a teď nemůžu přestat. sice víc párám než háčkuju, ale ...

      Vymazat
  4. obdivuji zručnost.
    Moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lucko, díky, ale mám ještě co dohánět :-)

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.