pondělí 12. března 2012

Pokračování ....

Nenapadá mě jiný titulek.
Háčkuju a háčkuju, úplně mě to pohltilo. V minulém týdnu jsme v rodině prožívali velmi smutné dny, myslela jsem, že nebudu mít náladu na háčkování, ale kupodivu to mělo opačný vliv.
Nikdy jsem si nemyslela, že budu háčkovat podle značek, samozřejmě, šikovné háčkovačky najdou v mých výtvorech plno chyb, ještě se toho mám dost učit, postupuji pomalu.
Teď ještě dočistit a dokončit do finální podoby a zkoušet jiné vzorky.

Inspiraci jsem získávala na různých blozích (blogách,jak se to vůbec skloňuje?), proto díky patří i všem háčkovacím šikulkám.

5 komentářů:

  1. Danus ty jedeš jak blesk. Já jsem zamrzla na jedné podložce pod hrnek a ke čtverečku jsem ještě nedošla. Těším se na další tvé háčkování. Krásné přicházející jaro Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Riju, moc děkuju, jojo, hrozně mě to chytlo. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Daninko, nádhernééé!! Moc povedenéé. Opatruj se moc a těším se na další dílka, třeba polštářek? :)). Krásné dny. Objímám. Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ají, moc děkuju. Ještě mi dělá problém sháčkování, nemůžu na to přijít.
      Měj se pěkně.

      Vymazat
  3. krásné háčkování....
    Ajka

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.