sobota 28. ledna 2012

Překvapení na poště

Každý den, když otevírám dopisní schránku, vypadnou na mě kvanta reklamních letáků. V pátek mezi nimi byl lístek s upozorněním o uložení zásilky na poště. Asi došlo k nějakým úpravám na poště, protože na lístku nebyla označená pošta, odkud byla zásilka odeslána. Přemýšlela jsem, co to může být. Nic jsem si neobjednala (vlastně ano, poslala jsem v listopadu peníze jedná osobě na MMB a dosud zboží nepřišlo),i když čísla PSČ mi byla trochu povědomá. Spěchala jsem večer na poštu a už podle značky na obálce jsem poznala, že je to od mé milé přítelkyně. Ještě v autě jsem obálku otevřela a v ní krásná kabelka na léto.


Alí, moc děkuji. V létě se s ní budu chlubit.

4 komentáře:

  1. Jůů, Daninko,tak to byla rychlovka,protože jsem balíček odesílala ve čtvrtek! Hurááá, líbí se, mám radost. Krásné dny. Měj se nádherně. Objímám. A.

    OdpovědětVymazat
  2. Dani, úplně na mě dýchlo léto (kamna hřejí :o)). Je krásná!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. DANUŠKO, TO JE MILÉ.
    MOC HEZKÝ DÁREČEK JSI DOSTALA.
    MĚJ SE HEZKY A PŘÍJEMNÝ ZBYTEK SOBOTY PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.