úterý 11. října 2011

starý nový kufřík



U našich ve stáji jsem našla starý, dřevěný kufřík. Nevíme, odkud se vzal. Kufřík byl na pohled dost poničený, nemám žádné zkušenosti s renovováním. Poradily mě milé přítelkyně z jisté diskuse, podle jejich rad jsem se pustila do práce.
Chtěla jsem zachovat stáří kufříku, proto jsem jenom dřevo osmirglovala, natřela glazurou (příště bych volila ještě světlejší, aby vyniklo dřevo), díry v kufříku jsem záměrně nezakrývala. Kování jsem jsem odrezila v coca-cole a poté namazala vazelínou. Vnitřek je vylepený látkou. Ještě mu chybí ucho, potřebuji sehnat starší kožený pásek (zatím se mi nedaří), pak už to bude komplet.
Kufřík zatím leží na zemi, mám v něm fotky, časem dostane důstojnější místo.
Ještě máme ve stáji starou máselnici,ale ta by se mi asi k nám domů nehodila, i když......!!!

Přeji pěkné podzimní dny!

2 komentáře:

  1. Danuško, ten kufřík je nádherný a máselnici určitě místo najdi, bylo by škoda, aby takový poklad "hnil" ve stáji. Krásné dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško, úplně zírám! Kdo by v něm hledal takovou krásu! To odrezování mě tedy dostalo, pořád se mám co učit...
    Měj se krásně! Helena

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.