pondělí 10. října 2011

Po víkendu



První sychravý víkend je za námi, vypadá to, že budeme muset pomalu nachystat teplé bundy a svetry. Poklidila jsem kytičky na balkoně, něco vyhodila, některá jsem přenesla domů na chodbu. Po vyklizení je balkon prázdný, musím něco vymyslet, aby pohled na něj nebyl tak smutný. Inspiruji se vašimi blogy, ale výsledek mívám jiný než na obrázcích. Zůstaly tam ještě oleandry,tak at chvíli ještě dělají parádu. Zatím kvetou.
Přikládám pár fotek z léta.

Přeji pěkný začátek nového týdne.

2 komentáře:

  1. Krásné fotky krásných kytek.

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško, po takové záplavě květů se nedivím, že ti připadá balkon prázdný! Já to řeším nákupem malých konifer, loni jsem je zasadila do květinače, obalila bublinka a vložila do obalu a přežili, mám z nich radost. Pak přidám nějakou vánoční přízdobu a lucernu, svítit se musí :o) Teď to je ovšem kombinace léta (fuchsie kvetou jako o závod) a podzimu (macešky, chryzantemy a dýně).
    Měj se krásně, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.