sobota 29. října 2011

Moje začátky

Dala jsem si za úkol,že se naučím háčkovat. Už minulé prázdniny jsem se zúčastnila setkání s milými přítelkyněmi, které se mě snažily naučit háčkovat. Jenže.... to, co jsem se naučila, jsem příjezdem domů zapomněla. Obdivovala jsem na blozích krásné háčkované dečky, chňapky a tak, že to zkusím. Pletení mi problém nedělá, z obrázku poznám, jak se co plete, ale háčkování!!! Opisovala jsem si návody, ale jen ty psané, hledala jsem videa s háčkováním. Celý týden jsem se tím mořila, kousek uháčkovala a pak zase vypárala. Několikrát jsem se na to chtěla vykašlat, ale nedalo mi to a včera jsem uháčkovala čtvereček, tak jsem byla na sebe pyšná, háčkovala a háčkovala a najednou mi došla vlna. Tak mě to mrzelo. Než si koupím další klubko, tak to určitě zapomenu.

Počasí nic moc, ale ibišek nám dělá radost, je plný květů (ale i mšic)

Přeji pěkné podzimní dny.



2 komentáře:

  1. Ahoj Dani, čtvereček je moc hezký. Neboj, jak tomu jednou přijdeš na kloub, už to nezapomeneš.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Dani, to nezapomeneš, je to jako jízda na kole...
    Čtvereček je moc hezký!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.