čtvrtek 21. července 2011

A prší a prší !!!




To jsou prázdniny!!! To počasí si s náma tedy zahrává!! Jeden den horka, že se ani nedá na sluníčku vydržet a druhý den hned zima a déšť. Aspoň je čas dodělat práce, které jsem již dlouho odkládala. Uklidila jsem skříně, umyla skleničky, hlavně jsem zpracovala horu surovin. Přivezla jsem si z chalupy červenou řepu a bylinky, tak zavářím, dělám šťávu, suším. Miluju mátu, už mám několik litrů šťávy, nasušeno na čaj. Na netu jsem našla recept na přípravu mátového želé. Zvláštní sladkokyselá chuť, uvidím, jak s tím uspěju.

Zase se rozkvetl ibišek, každý rik má spousty květů.

Od milé přítelkyně jsem v balíčku dostala krásnou andělku, kterou jsem chtěla darovat kamarádce ke svatbě, ale nyní zvažuji, zda si ji nemám nechat.

To by nebyla Alenka, kdyby do balíčku přidala další krásná překvapení. Ali díky!


Přeji vám krásné, slunečné dny!!

1 komentář:

  1. Danuško, prázdniny máš pěkně pracovní :o) Mátové želé jsem si přivezla z UK, servírují ho tam k jehněčímu. Máš moc krásný ibišek a vložila si užásné fotky kytiček a z dovolené dcery. Naprosto souhlasím s tím, co si napsala :o)
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.