neděle 8. května 2011

Svátek maminek


Moje milovaná maminko, děkuji za všechno!!!! Mám Tě moc ráda !!!

I já jsem byla obdarovaná kytičkami ke svátku od svých dcerek. Díky !!!

Přeji i ostatním maminkám hodně zdravíčka a životní pohody.

5 komentářů:

  1. Daninko, krásný den maminek! Však si to zasloužíš a moc!!! Mějte se s holkami moc krásně.
    Pa Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško, i já ti přeju příjemný večer!
    Dostala si krásné kytičky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi na Vašem blogu. Je to u Vás takové milé a něžné. Přeju dodatečně všechno krásné ke Dni maminek. Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Dano, nahodou jsem objevila Tvuj blog a libi se mi tu. Tesim se na dalsi setkani. Krasny den preji, Katerina

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.