neděle 1. května 2011

Líná manželka


Včera jsem se rozhodovala, který dezert mám připravit.Rozhodla jsem se pro dezert z Bebe sušenek. Na internetu jsem našla recept Líná manželka, který jsem si trochu poupravila.

Dezert z Bebe sušenek
balíček světlých sušenek poklademe na plech vyložený pečícím papírem či fólií. V kastůlku rozpustím rybízovou marmeládu s trochou rumu a nanesu na bebe. V 1 litru mléka uvaříme 3 vanilkové pudinkové prášky s 2 lžícemi kakaa (nebo použijeme čokoládový puding). Uvařený puding rovnoměrně nalijeme na bebe, naskládáme druhou vrstvu bebe a dáme vychladit. Na studený dezert navrstvíme ušlehanou šlehačku se ztužovačem a posypeme nastrouhanou čokoládou.

Dezert můžeme obměnit - místo světlých Bebe sušenek použijeme tmavé a místo čokoládového pudinku vanilkový.

Dezert sklidil hodně úspěchů, je to rychlé.

Dobrou chuť.

2 komentáře:

  1. Danuško, to vypadá dobře, stejně jako celý váš blog, budu se ráda vracet.
    Z Bebe dělám střechu, díky vám můžu rozšířit repertoár :o)
    Díky a hezkou neděli.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Daninko, mňam, to vypadá dobře, že bych si ke kávě dojela k tobě pro kousíček?? :)))
    Přeji krásnou neděli, konečně jsem tě uposlechla a odpočívám :)))Ajka

    OdpovědětVymazat

srdečně děkuji za milé komentáře.